Ladies Night 2012 =)

Yeah, igår var det äntligen dax ;)
Bokade 3 biljetter den 18/6 inför detta event, som skulle gå av stapeln i Vida Arena!!
 
Årets artister som var med:
* Martin Stenmarck
* Andreas Johnson
* Magnus Uggla
* Hasse Bronte´n
* Anders Timell
 
 
 
Vi tre "babes" som skulle parta denna evening var ju jag ;) och mina två "Lindor" =)
Linda & Linda =)
 
Liten cider som fördrink, tvårätters som bestod av smördegsinbakad fläskfile´och krämig potatiskaka
och till dessert blev det mörk choklad - och hasselnötsmousse!!
 
En riktigt härlig kväll med trevliga vänninor, glada kvinnor
& läckra ;) män på scen!!
 
Efter showen tog jag och Linda 1 ;) oss ner till stan för en liten drink innan det var dax att åka hem!
Vi stannade till på PM & Vänner där det var rätt tjockt med folk men trevlig stämning!
Tog varsin drink, min bestod av Xante´- päroncognac =)
Riktigt mumsig!!
 
Sen taxi hem och sova gott =)
 
Längtar till Ladies Night 2013 =)
Och förhoppningsvis så blir det 10 års jubileum år 2015 ( startade 2006 )!!
Och då..........säger bara, och då ;)
En 40 årig Ulle är då på första parkett &"skakar rumpa" till Stenmarcks härliga, rockiga låtar ;))
 
Så, vill ni härliga väninnor hänga på den kvällen?!
Hör av er, jag ska dit =))
 
Kram ♥ Ulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback