Kvällen & natten innan Iron Maiden ;)

Iron Maiden i Malmö 2013-07-10
 
Ja, då var det äntligen dags ;)
Biljetterna som gubben beställde den 1/1-13 och som sen dess hängt på vårt kylskåp,
skulle äntligen få visas upp nere i Malmö =)
 
Vår barnvakt, svärmor och hennes make kom redan till oss på tisdags kvällen!
Då hade även jag och stora tösen varit och hämtat hennes tjejkompis, för hon skulle sova över här i 2 nätter!
Så i tisdags kväll var det dags för lite mysig grillning på kvällen med kyckling, grillspjut, svarta oliver, vitlök och annat gott =)
 
 
 
Till detta ville jag dagen till ära testa en ny "dricka" ;)
Pink Bubbly  - Black Tower
 
Jodå, den var helt ok i smaken =)
 
Nåväl, ner i sängen för att få några sköna timmars sömn innan dagen D ;)
Men tjena.....vad händer?!
Vid typ 02:00 så vaknar jag av att Casper börjar smågråta för att sen gå över till hysterisk gråt :(
Han var helt förstörd, sa hela tiden att han inte ville: va själv, va här osv
Jag försökte hålla om honom men han spjärnade som bara den :(
Han var inte vaken, det märktes ....
Men jag fortsatte hålla, trösta och bara finnas där ♥
 
Efter ca 30 - 45 min så somnade han äntligen, men då vart ju jag så uppriven så mina sömnhormoner kunde inte komma till ro ;)
 
Till slut kom han.....
Ja, ni vet.....
John Blund ;)
 
 
Skönt, för imorron låg en lång förhoppningsvis suverän dag och kväll framför oss =)
 
Kram ♥ Ulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback