Tufft....

Ja, tufft kan man nog säga att livet varit sen senaste inlägget i bloggen.
Hade svårt tom att logga in idag ;) när jag nästan glömt mina inloggningsuppgifter ;)
 
Varför skrev jag Tufft som överskrift?!
 
2013 var ett trist, jobbigt år på så sätt att min make var arbetslös, i år
har vi hittills kämpat för att inte hamna hos KF ( kronofogden ).
Vi når knappt över vattenytan Och det känns väldigt tungt.
 
Ja, ingen annan än vi själva har satt oss i denna sits men ibland tar man vissa beslut utan
att riktigt tänka igenom vad som händer längre fram, just nu låter det ju bra :/
 
Att kämpa.......det kan vi, både Jag och min make, vi har kämpat
mot mycket under våra hittills knappt 16 år tillsammans.
" det som inte dödar, det härdar" hör man ibland, 
jo, mina ådror är det nog allt lite stål i tror jag ;)
 
Men en sak är sann, JAG kommer inte sluta kämpa, JAG ger inte upp <3
 
 
Kram <3 Ulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback