Lilleman 3 år !!

Då var det lillemans tur att fylla år!!
Han fyllde den 24 oktober och då blev han firad både på dagis och här hemma utav mig och systrarna!
Pappa var uppe i Stockholm på mässa, men han blev dålig på onsdagen och låg sjuk på ett hotell :(
 
Hemma sjöng vi för honom och han fick öppna sina paket!!
Han fick en spidermanpyjamas, cars strumpor, cars pussel =)
 
Han gillar väldigt mycket "spiderman" och Cars!!
 
 
 
 
I söndags den 28/10 så kom kusinerna Oscar, Alexander och Wilma för att fira kusinerna!
Vi firade både Oscar ( som fyllt 12 år den 9/10 ), Nathalie ( som fyllt 5 år den 12/10 ) och Casper!!
Lastbil, tröjor och en drake fick lilleman.
Nathalie fick my little pony saker, som hon gillar såå mycket!!
 
Vi käkade lite potatisgratäng och grillat =)
Syrran hade gjort en sallad till detta mumsiga!
 
 
 
Casper ♥
 
 
Mitt lilla söta hjärtegryn,
du är en riktig charmör!
Du pratar gärna med kända och okända, du ler, skrattar och är en riktig myskille!
Du har även dina sidor när du tjurar, inte vill som man ber dig, men samtidigt
så har du en egen vilja.....
Du är unik, du är speciell....
Du är den lile gossen som jag kom att älska från första stund ♥
Att få höra din röst tidigt på morgonen viska: - mamma, får jag gosa din säng?
Och sen känna din varma hand mot min rygg......det är
Kärlek ♥
 
Du är underbar min lille älskade "lilleman Casper" ♥
Älskar dig så otroligt mycket!
 
Puss och kram din mamma ♥
 
 
Vårt lilla charmtroll =)
 
 
Kram ♥ Ulle!

Kommentarer
Johanna Åberg

Sötnos! <3

Svar: Tack!Ja, han är en rikitg liten charmör =)
Ulrica Andersson

2012-11-05 @ 23:26:31 | http://pusselmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback