Tja.......

Ja,vad ska jag börja :(
Maken fick ju som sagt ett jobb ( provanställning ) i somras, men glädjen blev inte lång...
Internt så var det en kille som sökte samma tjänst som gubben fick, blev sur, drog med sig några
arbetskollegor och "hotade" chefen med uppsägning om Putte skulle va kvar :(
Pang, smack i fejjan, ett nytt slag....
 
Jaha, tillbaka på ruta 1 igen :(
 
Vad har vi gjort för ont för att råka ut för detta jävla helvete rätt ut sagt??
 
Att leva under dessa omständigheter är inget jag önskar någon....
Man känner sig så liten, inget värd och mycket runt omkring blir så tungt att bära :(
 
År 2013 vill jag bara stoppa in i ett fack, låsa och hoppas att 2014 blir mycket bättre....
 
Jag är väldigt lycklig och glad över att jag har min familj mitt i all denna skit, mina barn ger mig
styrka, kärlek och glädje ♥
Maken och jag kämpar på ♥
 

Kram ♥ Ulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback