Jobbarhelg.

Sista ;) jobbarhelgen som jag jobbar varannan :/
From den 1 november så kommer det ett nytt schema och där blir det var 3 helg!
Ja, att det skulle bli lite tuffare hade man ju hört innan, men visste inte att jag skulle "förlora" en härlig
kollega pga att en tjänst drogs ner ;(
Nåväl, jag har inte testat det nya schemat ännu, så jag kan inte utttala mig så mycket....vem vet?!
det kanske kan bli himla bra, man hinner ju förhoppningsvis "vila" och vara mer social på dom två helger som man är ledig ;))
 
 
Idag skiner solen och det känns som en riktigt härlig sen höstdag!
Är ju ändå den 21 oktober idag!
 
Imorron är det dax för årets besiktning ;)
Bella ska undersökas utan och innan ;)
 
Nåja, det kommer nog en rapport om det lite längre fram!!
 
Ha en fortsatt skön söndag, min spenderar jag på jobbet!
 
Kram ♥ Ulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback