Nathalie 5 år <3

Igår var det Nathalie´s födelsedag!!
Dagen började med skönsång från mamma ;) och paket på sängen!
Hon fick en bok med Askungen & eftersom hon sen skulle på sin "fredagsklubb"
på barnhab, så ville hon gärna att boken skulle följa med!
Sagt & gjort, packade ner boken i en väska & sen blev det bilfrd till barnhab!
Även där sjöng dom för henne! Lycka =)
 
Under tiden var jag iväg på lite småärende ;)
 
En liten parvel på 6 dagar ♥
 
Vi körde & hämtade lilleman & storasyrran plus hennes kompis vid skolan!
Hem för att få lite fika!
 
På kvällen kom det lite mer paket från mamma, pappa & syskonen!
Farmor & Staffan har redan firat alla 3 eftersom dom åkte till Spanien & kommer hem igen
framåt april-maj nästa år =)
 
Nathalie var supernöjd med sin dag & såå lycklig av att hon var den som fick stå i centrum
hela dagen ♥
 
 
 
Mammas älskade lilla gryn ♥
 
Du är en underbar tös med mycket kärlek, ger glädje, har mycket bus som vill ut ;),
tar lite längre tid på dig att lära in nya saker,
är nyfiken på vad som sker runt omkring,
gillar att leka på ditt rum med dina ponnys,
att spela lite spel kan oxå funka,
gillar godis, särskilt Tuttifrutti "passion",
är mån om dina syskon,
vill gärna ha dina glasögon.
 
Du är helt enkelt den tjej som jag kom att älska från första stund Du kom in i mitt liv ♥
Du berikar mitt liv med såå mycket, samtidigt är det mycket nytt som Du tar in i mitt liv.
Vi tar en dag i taget & klarar mer & mer tillsammmans =)
 
Nathalie, Du är underbar
Älskar Dig såå otroligt mycket
 
Puss & Kram din Mamma ♥
 
Nu kommer denna helgen fortsättas med dans, ljusparty, bakning, tvättning, städning
& lördags mys med Dom bästa ♥
 
MIN FAMILJ ♥
LOVE YOU SO MUCH ♥
 
Kram ♥ Ulle!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback