Framsteg!!

Nu går det allt undan för lillkillen ;)
Från att inte varken brytt sig om att sätta sig själv eller krypa innan 1 år ;)
Så gör han nu detta och även har han lärt sig att ställa sig upp :)
Krypa och sitta själv lärde han sig dagen efter sin 1-årsdag ;)

Ställa sig upp kom vid 13,5 månad ca!!
Nu vill han ställa sig upp vid varje möbel som finns i hans väg och det är inte alltid som det funkar ;)
Ena köks-stolen tex fick han över sig häromdagen :(

Vid 4 tillfällen har han slagit i munnen och den lilla "strängen" i överläppen, visst det är säkert inte sista gången :(
men det blöder ju nåt så in i .......
samtidigt så vill jag ju inte att tänderna ska ta skada, men men , vad göra?
Bara trösta och hålla koll på dom små tandsingarna ;)

Han är allt en riktig charmkille, min lille Prins ♥

"dagen då du föddes
föll det tårar ner för din pappas kind
jag visste då att du var den du är
vår lille prins
att just Du ville komma till oss
fyller mitt hjärta med kärlek
en sån underbar känsla som är svår att beskriva
jag älskar dig så min lille prins"




Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback