Snö,snö,snö.....

Jajamensann ;)
Snön ligger vit på gräsmattan och ser väldigt inbjudande ut ;)
OM jag kanske skulle göra en snöängel ;)
Hahha, nja, inte idag iaf! I em ska töserna ta enskilda foto på dagis och nu tvättar jag, snart dax för middag och....
Nej, jag vill inte göra en just nu helt enkelt :)


Det är lite mildare i temperaturen idag, inte så bra...
Visst, bra kanske för dom som vill göra snögubbar, snölyktor och snöbollar men inte med tanke på
all blask och slask som kan bli när det blir för milt i väderleken!!
Usch, nu låter jag som en gnäll-kärring ;)

I vilket fall så är det väldigt vackert ute i naturen så här års när snön ligger stilla, vit och helt orörd :)

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback