1:a Adventshelgen!

Helgen innefattade en del "skojigheter" ;)

På lördagskvällen var syster Vicke och jag på Gospelkonsert i Alvesta Missionskyrka!!
Såååå härligt!!
Man kan knappt sitta still i bänken utan man "gungar" med i takt!
Var Hjortsberga Gospelkör som framförde konserten!
Skoj!
Skulle gärna vilja vara med och sjunga Gospel, men som min "situation" är just nu
så behövde övningarna förläggas till lördagar eller söndagar :)
Nåja, jag får fortsätta sjunga för och med mina barn här hemma ;)

Så kom då Äntligen(!) dagen då man fick tända Första ljuset :)
Celine blev överlycklig när det tändes......snart tänder man ljus no 4 och då kommer han....
TOMTEN ;)
Jag längtar nog lika mycket som barnen tror jag ;)

På em åkte familjen och jag in till stan, det var ju julskyltning =)
Snön yrde omkring en men det "tillhör" att man åker ner en runda ;)
Träffade bla min goda vän Susanne och hennes familj :)
Inköp?
Nja, korv med bröd och lite godis ;)
Var rätt kallt bitvis eftersom det blåste men samtidigt så hade vi klätt på oss bra,
så man ska inte klaga för mycket ;)
Maken sa att det "öppnat" ;) en ny butik i ena gallerian inne i stan :P,
jo, tjena, en "souvenirshop" var det....
Innehöll?!!
Tja, vad tror ni som känner min make väl!!!
Exakt!!

LAKERS-prylar :P
Så, en ny mössa inköptes och med ett glatt smile på sina läppar, tog min käre man på sig sin nya fina mössa
där det står Lakers på ;)
Tro mig, stolt som en tuppe gick han sen på stan bland allt folk :)

Nåväl, hemma igen intogs en god måltid från Spice & Rice =)
Såå himla god mat dom gör där!!
Rekommenderas varmt att göra ett stopp där ;)

 

 
 Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback