Bvc-gruppen :)

Idag var det dax för "sista" träffen på Bvc i våran mysiga föräldragrupp...
Vi är 9 glada mammor som träffats detta året ca 1 gång / månad och följt
våra små godingars första levnadsår :)





Vi pratade dock om att verkligen försöka hålla ihop gruppen även efter Bvc, det vore
så kul =)
Vår Bvc-sköterska berättade att i hennes pojks "grupp" så träffas dom 4 ggr/år, bl.a
"bara mammor" ( då går dom ut och äter )!!
Mysigt !

Ikväll har min stora tös det svårt med att hitta John Blund....


Hon klagar över ont i magen, tårarna rinner sakta nerför kinderna....det är mörkret,
cd-spelaren "gasade"....
Usch, vad ledsen man själv blir i den stunden, när det känns som att hon inte kan tröstas utan
tårarna bara måste få komma ut.....
Nu hoppas jag dock att hon somnat, det behöver hon ju oxå....

Ska väl hänga upp tvätten innan jag själv kryper ner....är rätt trött känner jag.

Sov gott!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback