Lip Scrub " bubbelgum "

Jo då, en ny liten favorit har hamnat i mitt badrumsskåp ;)
Lip scrub "bubbelgum" från Lush =)
Rent socker som du mer än gärna slickar av  eller ger gubben din en kyss =)
Perfekt att ge dina läppar en scrub inför din goa nattsömn och sen kleta på läppbalsam.....
Mmmm, kyssäkta vackra läppar direkt!!
 



Sen har även Lush ett par saker till som gärna får finnas hos mig ;)
bla har jag den goa duschkrämen " snow fairy ", riktig godis doft tycker jag =)




Snart är det ju jul och vem vet, kanske tomten kommer med detta paket till mig då ;)





Här i finns bla Lip scrub, Snow Fairy och Honey i washed the kids tvålen ;)
Hmm, ja, vi får väl se om jag har varit tillräckligt snäll i år ;)

Nu ska jag ladda kaffe och sen blir det lite lördagsmys med min älskade familj ♥
Lasagnette till middag och sen gottegodis framför tv:n, låter rätt ok va!?!!

Ha en go lördag!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback