Måndag.....

Måndag em....
Ute är det på väg att mörkna, ja, eller, det har eg varit ganska mörkt och trist idag över lag.
Maken stack till Falköping, "igen" ;) ett projekt på jobbet som har tagit liiite längre tid än vad som var trott från början.
Hemma här så är det som vanligt, jag fixar middag, lilleman vilar och töserna fixar med sitt. Den lilla tösen hon pysslar med lite av varje känns det som, "myror i brallan" och den stora kollar in en film, Tingeling!!

I lördags så startade vi upp med kuren "Aloe Vera", en reningsprocess av slaggprodukter i kroppen som tar ca en månad!
Jag har precis själv blivit en Oberoende Återförsäljare av Aloe Vera-produkter av Forever Living!!
Ska bli väldigt kul att testa detta som en extra inkomst och som en hobby i mitt liv just nu!
Nyfiken på vad jag har i mitt sortiment?! ;)
Välkommen att höra av dig så visar jag mer än gärna =)


En bild på Aloe Vera gel "drycken" !



En Aloe Vera planta! Vacker eller hur ;)

Nu väntar middagen på mig ooch barnen!!
Ha det gott!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback