Ullared =)

Japp, idag var det dax för "julresan" till Ullared :)
Mamma kom vid 07:30 i morse och skulle passa barnen medans maken och jag skulle shoppa loss i Ullared :)
På listan stod en hel del: julklappar, vinterkläder, adventsljusstakar, hygien m.m m.m



När vi kom dit så var det raka vägen in, ingen kö ;)
Vi började med en liten fika bland många andra som kände kaffetarmen suga lite extra :)

Sen tog jag vagnen och stegade iväg med stora steg bort mot barnavd.
Hittade det jag skulle och rätt som det var så dök maken upp med lite prylar som han hittat ;) kul!!

Välfylld vagn med nästan allt som stod på listan, så stegade jag bort mot tvättmedel och diverse småplock och där stod Han.....
Morgan ;)
Han var nyfrisserad och jobbade med van hand bland sina varor ;)
Han plockade upp maskindiskmedelstabletter.....
Jag tog en förpackning och vände om med ett litet smile på mina läppar, jag hade sett Morgan, kändisen från tv =0)


Vi behövde köpa nya adventsstakar ( 8 st ) pga en liten vattenskada som vi hade tidigare i år i " gröna rummet " nere i källaren.
Så denna ljusstake köpte vi bla 3 st av in till finrummet ( men i vitt ).
Blir nog väldigt mysigt tror jag!
Det är ju faktiskt redan 1 advent nästa söndag :)

Nope, nu känner jag att dagen är till ända för min del, slocknar snart sittande, så trött är jag.

Sov gott!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback