Bloggrookie

Tjena!!

Här är en glad, pratsam 3 barnsmamma som precis tagit steget in
i bloggvärlden!!
Tack lillasyster Sophie för hjälpen att komma igång ;)

Dagen idag handlar mest om min ömma tand :(
Haft tandvärk nu i 4-5 dagar till och från. Men nu ömmar det så jag knappt kan
va!
Imorron bitti ringer jag om en akut-tid ( hoppas jag kan få en tid under tiden töserna är på dagis ).
På onsdag sen väntar en "vanlig" undersökning av mina tänder ;)
Ska då kolla in vilken "tandstatus" jag har med tanke på frisktandvård!
Känner att jag behöver gå till tandläkaren men vill inte betala hela summan på en gång, utan
vill ha tillgång till avbetalning per månad!

Nope, snart dax för en värktablett igen och sen plocka undan på bordet!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer
Åsa

Tjenis!



Välkommen till bloggens underbara värld. Hoppas jag vid mina besök får se lite uppdateringar.

Själv har jag lite bloggtorka just nu så det publiceras mest allt annat.



Ha det gott!

Kram, Åsa

2010-10-18 @ 20:28:21 | http://bloggen.fi/backen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback