Halloween helg

Söndagen den siste oktober, Halloween idag ;)

Igår var våra goda vänner här på lite kalas!
Lilleman fick "megablocks Nalle Puh" och tösen fick dock-kläder!!
På menyn stod det spaghetti och köttfärssås ;)
Efterrätten bestod av fruktsallad med riven vit choklad, grädde och vaniljglass!

På vår trappa på framsidan ligger det 2 små "pumpor" och i lyktan brinner det ett ljus!
Tänker lite extra på nära och kära som inte finns bland oss idag denna helg.
Undrar just om det dyker upp några "trick or treat-are" idag?! Huva....




Just nu är maken och töserna ute i trädgården och räfsar löv bl.a.
Stora tjejen har plockat "hundbajs" från gräsmattan och kastat på komposten :)
Vår lille hund: Charlie år oxå ute! Som han ser ut just nu.....det finns bara en sak som hjälper honom,
ett bad!! Fy "hundan" ;) vad han ser ut!! Men roligt har han!!

Jag dricker som vanligt mitt java i lugn och ro nu men snart ska jag oxå ta tag i denna dag,
genom att gå ner en trappa till den roliga ?! tvättstugan!
Kan behövas om jag säger så!!

Man känner sig rätt pigg nu så det är lika bra att ta tjuren vid hornen och köra på då!! Man fick ju sova en timme extra inatt ;) himla skönt!!

Vi ses i november!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback