Oj då!

Jaha, tydligen tyckte lilltösen att jag inte hade nåt att göra just nu,
för nyss så lät det som en mindre bomb från finrummet ;)
Och vad möter mig när jag kollar in där då?
Jo, över hela golvet ligger det utspritt en massa cd-skivor ;)
Ok, bara gilla läget och börja plocka ihop dom igen :)

2 timmar till läggdags på mina söta kids ;)
Sen väntar lite java, tv-tittande, plocka fram kläder till töserna tills imorron!
Töserna ska fotas på dagis imorron fm och vid lunchtid
ska jag hämta lilltösen för hon ska till tandläkaren och kolla in sina små gaddar :)
Hoppas man har gjort ett ok-jobb på hennes tänder nu bara :0




Kram ♥ Ulle!


Kommentarer
Anonym

Det här glider på fint!

Jag sparar bloggen bland mina favoriter & jag läser varje dag!

Heja heja!

Kram

2010-10-18 @ 17:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback