Snö :)

Den första snön föll igår :)
Kom nog en 5-7 cm tror jag. Ser så vackert ut när snön ligger orörd på marken
och solens strålar lyser mot den gnistrande vita marken.
Idag är det dock plusgrader så sakta smälter snön undan och blasket kommer fram istället.
Inte så kul tycker jag.

På bilen har jag fortfarande sommardäck, inte bra.
Igår körde jag en hyrbil pga reparationer på min bil. Inga vinterdäck på hyrbilen heller.
Men bilen blev inte helt färdig behandlad igår utan behöver åka tillbaka på måndag för den sista
touchen ;)
Och betala 295 kr/ dygn för en hyrbil  när "min bil" inte arbetas på.....nja, det tyckte
jag var lite lyxigt :0







Nu ska det snart bli en kopp java :)

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback