Tanden ;)

Så var det då dax....tandläkarbesöket :(

Puh, klockan 16:15 i em var det dax för mig att sätta mig ner i tandläkarstolen och säga, aaahhh.....
En manlig läkare skulle jag få! Jättetrevlig!

Jag är ju inte direkt "klackarna i taket" när det gäller undersökning av mina gaddar ;)
Men hur som helst så blev det lite borrat, lite skölj & spotta och även lite lugna ord av läkaren emellan
varven ;)


Efter lite bedövningssprutor ( 2 st ) borrande och en provisorisk lagning,
så känner jag mig som en ny mamma ikväll ;).
Nu väntar jag bara på en ny tid när tanden ska dras ut oxå,
sen ska det nog blir riktigt bra :)

Nu väntar min goa säng på mig.....
Natt natt

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback