*skäms på mig*

Usch......
Nästan 1 månad sen jag sist bloggade här :(
Vet dock inte var tiden tagit vägen eller om jag bara varit lite bekväm ?!!

Nu har jag varit 2 månader på Åbovägen :)
Trivs väldigt bra med mina kollegor och mina "pensionärer" men det som kan kännas tufft är att man inte riktigt "räcker till", det skulle behövas 1 person till, iaf under dagtid :)
Tyvärr så kan man juh inte trolla, även om man skulle vilja det ;)
Men men.....vem vet hur framtiden ser ut ;)

I söndags hade jag "vårens ljusparty" hos mig!
Tyvärr så kunde bara 2 komma ( plus 2 beställningar ), så det var ju lite trist!
Men det var en trevlig em med gott fika, goa vänner och ljus dofter =0)
Finns även doftfria ljus, ljus-stakar, aroma-brännare m.m
Partylite heter företaget och det är ett väldigt trevligt företag ;)



Vårens härliga pastell-färger =)

Nope, nu är det nog dax att mysa ner under täcket, spana in "burken" en stund och sen sova på goa kudden, för imorron är en ny dag!!
Barnen på dagis mellan 11-21:30, jag jobbar 14-21 =)

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback