3:e advent =)

Denna helgen har jag varit "jobbledig" ;)
Men ändå så var det en del inplanerad saker som jag skulle hitta på =)

I lördags fm så åkte jag och lilleman in till frissan för att göra oss lite fina i håret!
Casper har inte klippts en enda gång innan, så det var ett spännande moment som väntade!
Och gissa vilken stolt mamma jag kände mig som när han var färdigklippt! Han satt som ett litet ljus med sin
snuttefilt och tutten i munnen ♥
Han var superduktig!!!

Själv så "bytte" jag typ av frissa denna gången ;)
Trivs himla bra och i går em så färgade jag även håret, aningen rödare blev det nu ;))




På em skulle vi träffa Linda =) uppe vid Grand Samarkand för att vi tillsammans skulle shoppa present
till vår väninna Jenny som imorron 13:e dec fyller 40 =)
Det var hur kul som heslt!!
Hittade det vi sökte och det känns väldigt bra!!

Hem i ilfart, rusa in och tjafsade lite på gubben :/
För att en halvtimme senare gå över gatan till grannen Linda =) som hade bjudit in till tjejkväll!!
Hennes sambo skulle på rockkonsert i Stockholm ;))
Super trevligt, god mat, go dricka och "pratstund med the girls" så härligt!!

Hem i mörka natten så var det rena isgatan utanför.....
Klarade stå på benen men såg nog ut som en gravid pingvin som lullade fram ;))

I går var det mysdag med familjen ♥
Celine hade en söt kommentar när jag skulle tända 3:e ljuset som självklart skulle krabba lite och inte ville tändas!
- åh, tänk om julen inte kommer nu då! -
Hehe, tur att jag kunde tända ljuset då ;))
Vistt vill vi att julen ska komma .....eller!! ;))
Jag längtar nu mot julen, jag är jobbledig hela helgen ♥





Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback