Chokladkalender =)

Igår var det dax för årets första lucköppning =)
Köpte varsin kalender till alla 3 barnen men även 1 till mig ;)
Choklad skulle det vara ;)




Men vad förvånad jag blev över lillemans reaktion =P
Jag öppnade luckan och skulle ge honom chokladen men nej! Inte ville han ha den?!
Då la jag den i hans mun och tjena! vad han började gråta ;)
Jaha, inget godis innan 2 års ålder och nu blir han istället livrädd när han får testa =P
Idag gjordes ett nytt försök, han hämtade kalendern och gav till sina systrar men när hans skulle öppnas.........
nej!! Illtjut igen och tårar stora som regndroppar ;)
Okej, jag ska inte tvinga honom till att äta dom ( smakar så där ) så istället får töserna 2 stycken varann dag =)
och det gillades ju =)

Kvällen fortsätter i jobbets tecken, jobbar nu fredag till måndag och på måndag em är det möte.
Sen blir det en resa till ena lillsyrran för att planera julafton, knytkalas :) och hämta mina ljus =)
Äntligen kommer dom ;))



Igår firade jag och barnen ena syrran som fyller 34 år idag!
Blen nybakt äppelkaka med vaniljsås och saffransbullar =)
Gott!!

Ha nu en riktigt trevlig 2:a adventshelg!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback