Long time.......

Hallå på er!

Usch, jag har varit dålig på att blogga nu ett tag....
Varför???

Börjat jobba?! Lat?! Tristess?!

Ja, vem vet.....

Alla ♥ dag firade jag och barnen med en smarrig bakelse från Citygross!




Vi firade  den stora tösen förra söndagen när hon fyllde 5 år!!
På lördagen kom Vicke med fam på "kalas"!
Åt mat och tårta, sen var det dax för melodifestivalen!
På söndags morgonen blev det frukostbricka på sängen och paket!!
Hon fick bla en ny lila/rosa cykel =0)
Sen var det dax för "mammas överraskning" ;)
Bio-time!!
Vi stack ner till filmstaden, hade bokat 2 biljetter till "Trassel" =)
Helt klart sevärd! Som Celine sa: den var rolig, lessen och lite känslig ;)!!
Var himla mysigt!!





Nu till helgen är det dags att jobba, men på lördagen har jag tagit semester pga att Putte ska hämta Rebecca ( hans stora dotter ) och Lina nere på flygplatsen i Köpenhamn. Dom har varit 1 vecka nere i Spanien hos Birgitta och Staffan!
Då är jag och barnen hemma och förbereder för ett "kalas" till för vår stora prinsessa! Då kommer mormor, morfar, Sophie och Micke på lite mat och tårta!

Ha det så gott tills nästa gång vi ses ;))

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback