Söndag 23 januari ;) Dagen D ;)

Dagen D är här ;)
Jo visst, dagen då lilleman ställde sig upp själv!!
Dagen D, då han även tog 2 stapplande söta steg!! =0)
Stolt mamma?!!
OM!!
Detta inträffade på Leo´s lekland! Maken hade bestämt sig för att åka in med barnen dit och ha kul några timmar, medans jag själv var på en produktinformation på Forever med en väninna!
Dock dök vi upp en timme för tidigt ;) så vi startade upp med en skön promenad runt sjön, 5 glada kvinnor som senare kollade in Aloe Veras utbud ;)

Sprang sen ner på stan, köpte bla mockasiner till lillkillen ( dagis-skor ), ett par tuffa hängselbyxor ( rean ) och letade lite smått efter en ryggsäck som ska med till dagis med kläder och lite sånt i , men det får jag leta vidare efter! Hittade ingen idag! 

Jag sammanstrålade därefter med familjen på Leo´s och skulle ha kul en stund jag med ;)
Då.....när både jag och maken satt i " småbarnens hörna" så ställde sig grabben upp och tog sina första steg =0)
Jag blev ju självklart så glad och stolt att jag utgav ett litet "rop" och någon mer la då märke till vad som hänt ;)

Så nu ser man glädjen i lillemans ögon att han gärna vill ge sig på detta igen, så flera gånger hemma under kvällens lopp har han ställt sig upp och testat ta nåt steg!!

Supermysigt!!




Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback