Sjukdomar.....

Usch, nu har den stora tösen fått feber oxå :( över 39 °
Varm som en liten spis är hon, men har just nu lite svårt att sova, så jämte mig
sitter en tjej nyfiken som bara den, på vad mamma hittar på vid sin dator ;)

Har varit lite småkrassligt i familjen över lag nu tycker jag, lilltösen och lillprinsen har oxå varit förkylda.
Jag har haft en liten del av förkylning med lite ont i halsen och en näsa som just nu rinner som en vatttenkran ;)
Fy hundan va trist det är plus att man blir ju så jäkla öm både på överläppen ?! ;) och under näsan!!

                              



Nu ska jag dock krypa ner i sängen, jobbe-dag imorron!

Ha det så gott!!

Kram ♥ Ulle!!
                      


                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback