Viktväktare =D

Förra måndagen startade jag upp "igen"!
Förra gången gick jag ner 25 kg, men var slarvig att "behålla vikten" :(

Nu har jag och maken startat med Viktväktarne Online! Så förhopningsvis ska jag kunna skärpa till mig och lyckas bättre denna gång!
Kämpa på!!

Idag var det dax för vägning =)
Jag skrev in mig på 123,4 kg förra måndagen och idag visade vågen 121,9 kg vilket betyder - 1,5 kg!!
Jippie, bara att kämpa på nu!
Men jag ska mäta i cm oxå, för bara stirra på siffror tycker jag känns lite tufft.
Är väl lite som man säger, sanningen kan göra ont ;)



Att få i sig frukt och grönt är ju alltid bra ;) plus att jag ska dricka lite mer vatten än vad jag gör!
Kaffe dricker jag mer än gärna ;)

Nu ska här bli middag till mig och barnen =)

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback