1:a advent

1:a advent idag.....
Dagen då jag såg fram emot att bla gå på julskyltningen inne i stan med familjen ♥
Men där sa "vädergudarna" Stopp!
Kraftig blåst, regn och allmänt trist väder :(
Känns mer som 27 september än 27 november.
Igår plockade jag fram adventsljusstakarna till barnens rum, köket och i fredags kom dom fram i finrummet =)
Eller, ja, i köket har vi en stjärna på fot ;))

Morronen inleddes med att jag tände första ljuset och samtidigt så sjöng vi " nu tändas tusen juleljus " ;)
Barnen tyckte det var mysigt ♥
Sakta men säkert börjar min julkänsla smyga sig på nu och det känns härligt!!



Kvällen kommer fördrivas på jobbet =)
En kollega ringde vid middagstid och kollade om jag hade möjlighet att gå in ett pass ikväll!
Så mellan 16:30 - 21:00 jobbar jag på avd 1 =)

Ha en go adventskväll på er!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback