Fredag =)

Jupp, fredag idag och jag har varit ledig innan min jobbehelg!
Jobbar nu lördag, söndag och måndag =)

Nu börjar det närma sig 1:a advent ;) såå mysigt!
Är ju "bara" knappt en vecka kvar ;)

I em/kväll har Celine varit hos goa kompisen Isabelle =)
Så hemma var jag, lilleman och Nathalie själva ett par timmar ;) för gubben var ju iväg han oxå....hockey ;P
När vi lämnat Celine och skulle köra hem igen så stannade jag till i en liten mysig affär som heter "Mylla" och som ligger i Ingelstad =)
Där säljs det Villervalla-kläder ;)






Som ni ser så är det underbara kläder =)

Förra veckan köpte jag lite strumpor och vantar till barnen, mysigt!!





Nu ska jag snart krypa ner under mitt gosiga mjuka täcke och sova några timmar!
Imorron är det dax för Celine att ta några danssteg igen =)
Sen väntar jobbet med mina goa härliga kollegor ♥

Sov gott!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback