Hål i örat ;)

Jupp, fick idag ett plötsligt infall att ta ett hål till i örat ;)
Så nu har jag 4 hål i höger örsnibb och 4 hål i vänster örsnibb plus ett uppe i "svängen" på vänster öra =)
Ja, så kan det bli ibland ;))



Annars har denna dagen flytit på som dom andra denna veckan!
Nathalie hade idag ett läkarbesök på ortopedmottagningen, för att kolla så fötterna håller
sig ok, eftersom hon föddes med "klumpfot"!
Har hittills haft återbesök 1 gång / 6 månad men nu får vi återbesök om 1 år ( om inget så kan
jag ju ringa innan om det är så ).
Sen tog vi en fika på Maxi ;) enl önskemål från Nathalie!

Hämtade dom andra busfröna på dagis och sen hem!
Hemma väntade en otroligt glad Charlie på sin familj =)




Imorron ska vi åka till Hjortsberga för att fira Vicke (syster) som fyller år!
Hon fyller på fredag den 2:e dec och då blir hon 34 :)


Nu sover mina små busisar ;) och själv så dricker jag kaffe och lyssnar på Sonja, Sanna och Shirley´s julskiva!!




En sån mysig kväll, tända ljus, kaffe, datorn och jag =)

Sov gott!!

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback