November!

Tjena!!

Ja, idag är det den 8 november och just nu när jag kollar ut så är gräsmattan grön, en del löv hänger kvar på trädgrenen ännu och utetempen är ca 6-7 grader.....
Känns lite konstigt ;)
Nu vill man juh snart se den vita fina mjuka snön som sakta faller ner, få en flinga på kinden som smälter....



Ja, här hemma är det som vanligt :)
Just nu snusar lilleman i sin säng och töserna sitter vid tv lite!
Innan spelade vi lite memory, pusslade och spelade boll ;)

Jag har nog dragit på mig en liten snuva, så även resten av familjen!
Fast visst, det är ju lite av den tiden nu ;) när näsor rinner, hostan skräller högt och tempen varierar i kroppen rätt bra =)

Ikväll är barnen på dagis en runda ( maken hämtar dom vid 19 tiden )
och jag jobbar 16-21!
Ikväll kommer jag jobba med en arbetskollega som jag inte jobbat ett enda pass med innan ;)
men nu fick vi nytt schema 1 oktober och genast får jag jobba mer med alla ;))
Ska bli såå kul =D

Ha det gott i denna mörka månad, men tänd ljus, var rädda om varann och kramas mycket ♥

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback