Nästan 1 år ;)

Jaha....
Nu har jag haft min blogg snart 1 år ;)
Har dock varit väldigt dålig på att uppdatera på sista tiden....
Vet inte riktigt varför, lathet kanske?!

Men iaf ;)

I måndags åkte ett gäng arbetskollegor från Åbovägen och ett gäng från Sörgården Rottne iväg på "kick-off" till Apelviken Varberg :)
Detta skulle visa sig bli himla trevligt =)
Vi fick ett boende i en röd liten stuga för 4-5 personer!
Vi bodde 4 i våran ;)
Dagen spenderades med bla lite grupparbeten!
På kvällen var det dax för smaskigheterna ;) i form av choklad - & vinprovning!!





Mmmmm, det var juh inte helt fel kan jag tala om =)
Fast, vinet tyckte jag väl inte riktigt var min typ av vin, men chokladen gick ner av bara farten!!
Efter denna stund av mys ;) så var det dax för middagen, som bestod av oxfile´, murkelsås och en krämig suveränt god potatisgratäng =)

Därfter hade vi "efterfest" i våran röda stuga ;)

Tack alla goa underbara kollegor som var med ( kram till er andra kollegor som åkte dagen efter ) ♥

Kan juh tala om att tisdagens em/kväll spenderades med barnen i sängen, framför tv:n.....
mamma var lite trött ;)
Men inte ont i huvet =D

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback