Nathalie 4 år!

Grattis älskade lillsessan Nathalie som igår fyllde 4 år ♥



Dagen då Du föddes ♥
En liten tös med fjunigt hår, goa kinder och vackra ögon....
Mitt mamma hjärta smälte när du kom till oss.....
Att få lukta på ditt hår, att få känna din lena hud mot min....
Att hålla din varma kropp mot min nakna hud.....
Jag älskade Dig från första stund Nathalie ♥
En kärlek som växer sig starkare för var minut som går
Idag är du en tös på 4 år med egen vilja, gott humör och Du har så mycket att ge till andra!
Att få känna din kärlek och värme......
Du är Underbar min älskade flicka ♥




Älskade underbara Du........
Min tös ♥



Kram ♥ Ulle!


Kommentarer
Linda

Hej Ulle. Vilken härlig tjej du har. Ska bli så roligt att träffa er om några veckor. Ta hand om er. Kram Linda B

2011-10-24 @ 07:54:46 | http://axelsmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback