Sängbyte =)

Ja, igår var det dax ;)
Sängbyte  till lilleman!!
Han skulle få "växasängen" som både storsyrrorna Celine & Nathalie haft, men som kommit från kusin Tova från början!
Samtidigt så skulle Nathalie få en "ny" juniorsäng, vi köpte en på blocket!


Denna annonsen var det som jag föll på via Blocket =)

Så inatt har det varit 2 duktiga barn som sovit i varsin ny större säng ♥
Fungerade jättebra inatt, sov som små grisar och jag är såå stolt ♥

Kanske att jag skulle kunna sätta lite färg på båda sängarna framöver?!
Såg några bilder med "text" på sängen oxå.....
Ja, det ska jag nog fundera på =)

Ha det gott!!
Nu väntar en mugg kaffe på mitt sällskap ;)
Ska sätta mig framför tv:n och umgås med min make ♥

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback