Trettonhelgen ;)

Ledig hela lördag och söndag ;) de ni =D
Eller, ja, jag jobbade ju bara 8-12:15 på trettondagen, så inte ska jag klaga :)

I lördags kväll var det dax för "parrty" ja, 6-party =P hos en kollega till mig!!
Himmelriket heter företaget och Mia Fransson heter tjejen som "höll i detta" ;))
Var ca 20 - 25 pers i en liten lagom lägenhet, varmt ;)

En kille dök upp i Sofias kök och fixade huxflux cupcakes till oss =) men hallå, jag vill oxå ha en cupcakes kille i mitt kök =)




Kvällen var supernice! Jag skrattade så jag hade ont i magen ;) mer än jag hade i veckan :/


I torsdags var jag på gyn på vc pga mina magsmärtor.
Där fick jag beskedet: inflammerat ligament i bäckenet och fick en cortisonspruta.
Ska ta en spruta till nu på torsdag.
Har hjälpt lite men ibland hugger det till igen och smärtan är rätt jobbig eftersom den kommer så fort och är ganska ihållande.....

Söndagen var ganska lugn, Celine var borta hos grannpojken och lekte på em ♥
Senare på kvällen var det dax för tomtar att krypa ner igen i jullådan, gardiner tas ner och ut med granen!
Men vad fin den fortfarande var =0 knappt barrat och grön var färgen oxå ;))
Så, i Anderssons casa kommer Mr Kungsgran att dyka upp mer jular =D

Nu tar jag mitt goa kaffe, en liten stund vid tv:n, barnen sover, gubben i SKåne på jobb till onsdag ;)
This is my moment ♥♥

Kram ♥ Ulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback