Vilken jäkla dag.....

Började egentligen natten som gick med att gubben hade ont i magen och svårt att sova.
Sagt och gjort, vad göra, försöka sova men då och då vaknade jag av att han var uppe och "tassade" ;)
Eftersom han inte var så "fräsch" så tog jag med lilleman när Celine skulle på sin dans!

 



Efter dansen så var det dax för ett litet ärende på stan!
Skulle köpa en ängel åt min goa väninna Emma ♥


Var inte denna ängel som jag köpte ;)

Väl hemma igen efter en blåsig runda på stan, handlat och snöflingor började dala när vi körde hem, så låg fortfarande gubben i sängen.....

Egentligen skulle vi varit på "drop-in" fika på ena avd på dagis, men, tyvärr så försvann det från mitt huvud nånstans utmed dagens bravader.....
Lite trist tyckte jag, men Celine sa att det inte gjorde något =)

Fixade lite go middag med citron - & timjankryddad kyckling, ris, kokta morötter och bea-sås ;)
Gott gott =)

Tyvärr var magvärken för jobbig för gubben så sängen blev hans sällskap en stund till....

Nu har han åkt in till akuten, hoppas att han får svar och hjälp som behövs under natten så han snart är hemma igen ♥

Celine har oxå haft en tuff dag ;) först drog hon upp dragkedjan i sin "overall" hela vägen upp över huvudet ;) och kunde inte själv få upp den, utan öppnade den "nerifrån".
Ett par timmar senare när hon skulle plocka undan på sitt rum inför natten så "låser" hon sin dörr med en penna och gissa vad?!!
Jo, det gick att låsa med en penna =) så då hör jag en ledsen röst som ropar: hjälp....
Tur jag visste var nyckeln fanns ;)



Ja, ungefär så här såg hon ut oxå ;))

Nu ringde gubben min och han blir inlagd över natten, fler prover ska tas, morfin och dropp har han fått.

Sov gott ni där ute =)

Kram ♥ Ulle!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback